poniedziałek, 16 lutego 2015

Ogłoszenia #2

Tak, wiem, już dawno nic nie pisałam, ale jak się uda, opowiem ci dzisiaj jeszcze jedną historię. Możliwe,że nawet dwie.

Tymczasem, jak Ci się podoba nowy... układ (?) Tak, chodzi mi o strony. Czy są pomocne? Bo chciałam wprowadzić trochę ładu i tak jakoś wyszło, że uznałam, że tak będzie lepiej. Lubię mieć wszystko poukładane... (oprócz rzeczy w pokoju, ale to szczegół).

Do tego doszedł dział z innymi blogami. Głownie dlatego, że jestem ciekawa, czy Ty też coś piszesz mój drogi. Jeśli tak... odwdzięczę ci się i  poświęcę trochę czasu tobie.

PS No i robię nową ankietę... bo właśnie sobie uświadomiłam, że nie ma tam pytania... Wiem, jestem genialna. Proszę każdego, o oddanie głosu, (w zależności od tego, jak Ci się podoba tak głosujesz, nie żeby co) dzięki temu będę chociaż wiedziała, czy ktoś to czyta :)

Dziękuję każdemu, komu chce się czytać nie tylko to przydługawe ogłoszenie, ale i całą resztę.

I jeszcze...Nie, dobra, to był żart, już kończę, nie będę dłużej ględzić.

Brak komentarzy: